Ha szeretnél egy fiatal sráccal jól érezni magad írj. Kezdő vagyok. Részleteket emailbe küldök!
Igazi kezdőt keresek ,aki mer találkozni, nem kamus,és még minden érdekli,akár egy közös simizés is. Ha érdekel írj a mormix@indamail címre. 50s budapesti, ápolt ffi. vagyok. Szeretnék egy 1 ! normális sráccal, ffivel megismerkedni.
Mi két uni ferfi vagyunk-3.nak férfias pasit keresünk-akt-unit.
Kezdő, kíváncsi fiút, férfit keresek ,aki titokban már sokszor elképzelte magát egy másik férfivel, de eddig nem mert nyítni. Most itt az alkalom,budapesti,jóképű,ápolt 50 s férfi vagyok hasonló vágyakkal. Írj a barát65@vipmail.hu címre pár sort magadról, beszéljünk meg egy talit...........
Békés megyében és vonzás körzetében szopnék jó mélytorkosan és szopatnák dugnék dugatnám magam imádom mikor belém élveznek vagy a számba remélem valaki ma is jól meg fog csinálni! Imádom a női fehérneműket tangákat mindig tanga van rajtam. analisztikus@citromail.hu
SOPRONBAN pasikat szopnék
Sziasztok. Én egy 47 éves 105 kg és 178 cm magas nős pasi vagyok Kecskemétről. Még soha nem voltam pasival, de szeretném kipróbálni hogy milyen az ha egy fiú leszopna. Én közben kézzel verném ki Neked ha szeretnéd! Ha van akit érdekel kérem írjon! akommoka@citromail.hu
Kecskeméten keresek fiúkat vagy lányokat szórakoztatásra, közös élvezetekre, nyitott vagyok mindenre Nagy intim méret! Email: sokcsont@gmail.com
nös pasit kielégtenék szájjal
szia merrol vagy? érdekelne!!!!
(Ez egy válasz X üzenetére (2016. 05. 15. vasárnap 09:24), amit ide kattintva olvashatsz)
Sziasztok, Kecskeméten kölcsönösen szopnék, szopatnék igényes társamat! Mérettöl függően más is mehet email: sokcsont@gmail.com
Sziasztok ! Soha nem voltam még fiuval gondoltam most kiprobálnám ma este pesten. Vki?