Sziasztok! Van fiatal ápolt aki szeret szopatni. Debrecen 309730317 csak fiatal
Sziasztok
Egy laza fogdosos farok összeérintős huncutság érdekelne
Kezdő vagyok írj bátran s liana99@citromail.hu ra és megdumáljuk
Pusz
Egy laza fogdosos farok összeérintős huncutság érdekelne
Kezdő vagyok írj bátran s liana99@citromail.hu ra és megdumáljuk
Pusz
SZIASZTOK!
TUDNA VALAKI EGY NEM TÚL DRÁGA ALBÉRLETET?
Én egy idősebb, passzív pasi vagyok.
MINDEN MEGOLDÁS ÉRDEKEL.
TUDNA VALAKI EGY NEM TÚL DRÁGA ALBÉRLETET?
Én egy idősebb, passzív pasi vagyok.
MINDEN MEGOLDÁS ÉRDEKEL.
Szia.Holnap felhivlak es osszejohetnenk egy tartal.as sexre.Amit felsoroltal jol hangzik.Rendben?
(Ez egy válasz X üzenetére (2019. 03. 17. vasárnap 20:46), amit ide kattintva olvashatsz)
2019. 03. 17. vasárnap 20:46
Nagyon igényes, közvetlen, sportos, helyes, kedves, barátságos srác vagyok. 28 éves, 188 magas, 79 kg, sportos testű, barna haj, kék szem, 19/5 cm farok. Szeretek masszírozni, többféle masszázs variációk közül is választhatsz, kölcsönös maszturbálás, kölcsönös szopás, dugás is oda vissza mehet! Szopás vagy dugás lehet egy oldalú is bármelyikünk részéről, csókolózás, közös zuhanyzás, nyalás, nyalakodás. Aktív és Passzív is vagyok, szeretem kényeztetni a partneremet, szeretkezhetünk egy igazit, de lehet egy nagy dugás is zaftos előjátékkal! Kíváncsi, kezdő férfi is lehetsz, keress bátran ha a fiú szex rejtelmeit, élvezeteit Velem szeretnéd átélni és megtapasztalni! Diszkréció és az igényesség adott! Ha szeretnél Velem találkozni és egy felejthetetlent szexelni, akkor hívj megbeszéljük a részleteket és várlak kemény farokkal és formás fenékkel! Mobilszámom: +36-70-568-1059Képeim
Szia Ha hármasban /feleséged barátnod stb/van és beszáll úgy oké email-ben glaszlocsaba58@gmail.com
(Ez egy válasz Zsolt37 üzenetére (2017. 08. 25. péntek 12:42), amit ide kattintva olvashatsz)