Szia.írj sexbp40@gmail.com
(Ez egy válasz Bubos13 üzenetére (2017. 01. 05. csütörtök 11:15), amit ide kattintva olvashatsz)
2017. 01. 05. csütörtök 11:15
Sziasztok !Molett Ceglédi nő vagyok !Hosszú távra keresek szexpartnert,esetleg párhoz is csatlakoznék teljessen kezdő vagyok ! De imádom a szexet ! email:jakabreka88@freemail.hu
Sziasztok.Bp 180.95.49 pasi a hölgy kényeztetésébe besegitene smile sexbp40@gmail.com
Sziasztok , idős vagy fiatal párhoz beszállnék Pest megye Vác és környéke ,én 172cm 74kg 47év barna haj szem átlagos alkat . lendrodi20@gmail.com
Sziasztok.Bp 180.95.49 pasi a hölgy kényeztetésébe besegitene sexbp40@gmail.com
Sziasztok, Fehérváron keresnék egy párt akihez csatlakoznék. 27 éves sport alkatú, nem dohányzó, focista vagyok.
e-mail: toskow@gmx.ch
e-mail: toskow@gmx.ch
32-38 éves pár keres pasit a hölgy örömére.csak fényképes levélre válaszolunk.( Csongrád megye) moncsa1983@gmail.com
sziasztok ! Mi egy középkorú pár vagyunk és kimondottan Hölgyet keresünk magunk mellé esetleg párt kis farokkal max 16 cm !!! hosszútávon nem 1 alkalomra.Csak olyan írjon aki tényleg bisex és szeret nyalni,mert én Éva szeretek.Olyan nem érdekel aki csak a hecc kedvéért van benne,mert ezen már túl vagyok. korosztály amire gondolunk 40 es évek-től.És olyat keresünk aki párom is elfogadja,de ez nem feltétel ! Mi csajok lehetünk kettesben is párom csak nézne minket. Helyünk van fogadni tudunk,utazni nem igazán maximum Bp és vonzáskörzetében.Minddketten dohányzunk ezt vegyétek figyelembe. Köszönjük,hogy végigolvastátok. Éva és józsef !
renault68@freemail.hu
renault68@freemail.hu
Sziasztok Győrben szexpartner mindenre nyitott vagyok!
Sziasztok!
30 éves,sportos, igényes,ápolt,borotvált srác vagyok!Párokhoz szívesen csatlakoznék segítségnek!A szexben beválalok vagyok! Nem fogjátok megbánni! Képet szívesen küldök,ha kapok rólatok én is! Email:ricsi860522@freemail.hu